26 Mayıs 2015 Salı

Bana Dair | Mim/Tag




Merhaba ! Nasılsınız ? Benim hayattım aynı ekjınla devam ediyor.Bugün mim yapcam. Beni bu mime mimleyen İrem'e çok teşekkürlerimi iletiyorum.


1- Bilgisayarın masa üstünde görüntüsü ne?

Windows işte pek ilgimi çekmeyen bir şey olduğu için değiştirmedim.


2- Bir kafeye girdiğinde, genellikle ne sipariş verirsin?

Sıcak çikolata ! Kahveyi sevmeyen biriyim. Yaz mevsiminde şu dili boyuyan içecekler adını hatırlamıyorum ama eğlencesine içiyorum asfgas


3-Google'da aradığın en son şey ne?

Beni bu mime kimin ettiketlediği.


4- Mesajlaştığın veya konuştuğun en son insan kim?

Kız whatsapp grubu.


5- Tiyatroya en son ne zaman gittin?

Hatırlamıyorum. 


6- Sinemaya en son ne zaman gittin?

Hafızam iyi değil gelmeyin bu sorularla bana.


7- Hangi diziyi herkes izlemeli?

2 Broke Girls !?!?!?


8-En son ne tür müzik dinledin?

Tom Odell - Sense

9- Seni en çok ne çıldırtır?

Kendi bir şey yapmayıp oturduğu yerden laf atan insanlar. ( Çok güzel gönderme yapıyorum )

10- Ne zaman uyanırsın? 

Haftaiçi 8'de uyanıp okula geç kalıyorum, haftasonu artık ne olursa.


11- İnternetteki ilk adın neydi?

Herhalde Yaren'dir


12- Favori emojin nedir?



 



13- Kedi mi köpek mi?
Kedi istiyorum diye kuduran bir kız olduğumdan kedi. 


14- Kuzey mi güney mi?

Bu soruya aşık oldum. 


15- İstanbul ile ilgili en sevmediğin şey?

Çok kalabalık olması bir yere gidince yer bulamaman. 



16- İstanbul'da en sevdiğin üç semt?
Beşiktaş, kadıköy, üsküdar ( pek sevdiğimden değil ama )


17- Kafanda genel olarak ne olur?
Bu yazılı hastasını nasıl atlatıcam ben ! 


18-Komedi mi dram mı?
Komedi.


19- Çay mı kahve mi?
Kahveyi sevmem, çok acı. Çay pek içmem. Sıcak çikolata diyorum. Şıklarda olmadığından beş puanım gitti.



20- Bu soruları cevaplamadan önce ne yapıyordun? 
Okuldaydım, okuldan gelince yorum depolıyım dedim.Bunu yayımladığımda Pazar ola bilir...Veya Salı.



21- Son olarak bir sırrını paylaş..
O sır olarak kalmaya devam etsin bence.

Bende Yağmur'u Şule'yi Elif'i Öykü'yü mimliyorum. Hoşcakalın.

5 yorum:

  1. Elif who ki zaten... Sen beni mimleme....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yah sen her mimi yapmış oluyorsun bunuda yapmışsındır diye düşünmüştüm be canısı şuan bende hayal kırıklığına uğradım

      Sil

Tasarım: Moka